Saturday, September 12, 2009

DP vol 2....What we talkin bout?????




Yo man what we talking bout? We talkin bout real ish or we talkin bout fake ish?/ We talkin bout healthcare? Na homie I don't play with./ We talkin bout the top 50 or we talkin bout Mike?/ We talkin bout Stockon being one of the greatest PG's??? aite./ We talkin bout Moose or we talkin bout Hursty?/ We talkin bout Mr. Walsh....oh yeah that's my broski./ I ain't talkin Eboy, I ain't talkin bout Riq.../I'm talkin bout me and my boy B.E.T/.....man I'm talkin bout Bachi,I'm talkin bout the takeover, I'm talking bout young Hov...he's album is hella dope you should pick it up out the stores.../That's what I'm talkin bout./ (Not done yet so keep rhyming with a playa). I'm talkin bout life and I'm talkin bout fame,/ I ain't talkin bout how my high school football can't win a game/...that's not what I'm talkin bout./ I'm talkin partying and I'm talking bout dancing.../I'm talking bout how I almost got arrested last weekend/ that's what I'm talking bout... Hahah man I'm talking bout money and I'm talkin bout cars.../I'm talkin bout clothes and I'm talkin bout hoes..../I just want to be....I'm talkin bout college and I'm talkin bout scholarships,/ I'm talkin bout takin the ACT this morning and I know I aced the shit.../That's what I'm talking bout... Yep, I'm talking bout Wale and I'm talking bout Cudi..I'm talking bout how both of their albums are going to be as dope as silly puddy..That's what I'm talkin bout. (last line was lame, I know, but work with me). I'm talkin bout Young Tebow and I'm talking bout Barkley, I'm talking bout the QB from Michigan, yo TAD holla at me...that's what I'm talkin bout. I'm talkin bout bball, I'm talking bout the grind..I ain't talkin bout my job, fuck you pay me is line...that's what I'm talkin bout. I'm talkin bout my swag and I'm talkin bout tools...I ain't talkin bout you and guess what??? this just the first part of volume 2. That's what I'm talkin bout...............play wit it.

12 comments:

Hursty said...

Yessir!
That's what I'm talking 'BOUT!

DP said...

and it's just the intro mate.

Moose said...

This is niiice, DP. Can't wait for Vol. 2. And, yessir, I got the hov tickets. Pumped up.

Moose said...

And dp you play HS football?? And just an afterthought, what colleges are you thinking of applying to?

Moose said...

....and while im grilling you with questions, mr. palmer, how are those dreadlocks coming along?

BET said...

are we talking about nose picking cherry licking slurpy sipping heavy riding chevy riding scuba diving the great dividing spaceship colliding social security and credit information providing drug supplying people be dying why arent you trying make the haters start crying type stuff?

BET said...

moose just turned this comment box shit into a game of 20 questions...

DP said...

@moose thanks man. and no i don't play football just bball. my high school football team is 0-4 for the first time in life. and I'm looking at offers from Mississippi state, Ole miss, Memphis, Patt Summitt University and a couple ivy league schools. oh and I killed the dreadlock ish lol. i'm going to leave that to my boy wale.

@Bet yep we talkin bout all that son. play wit it.

Moose said...

What do you mean by offers? And what ivy league schools? they're all around here so i'm interested haha....and yeah bet's right i'm asking too many damn questions haha.

DP said...

i'm a black male with a 4.0 GPA and high ACT scores, moose. white schools love me lol. but seriously i meant to say that those are the colleges i'm applying to

Hursty said...

Whatever DP :P
Just remember, Naledge is Power yeh?
"I don't care if you 6ft 9 on creatine, all you rappers get the guillotine".
Snap.
And 4.0 GPA? Pshht. Really? If so I'm more than mildly impressed. :)

Anonymous said...

酒店兼職
酒店工作
酒店上班
寒假打工
暑假打工
酒店
禮服酒店
酒店應徵
兼差
台北酒店經紀
酒店經紀
酒店打工
酒店兼差
喝酒
酒店消費
制服酒店
酒店喝酒

html hit counter
free website url submission