Monday, March 9, 2009

160

hahaahahahahahahaha


That was just because i felt like it.

Even though this is gonna get rolled over in about 5 minutes by Moose or Justin, let me drop some words for yall really quick.


A one, a two, a squigly diggly doo.

Here are some things for you to read, i dont feel like making anything:

1. http://www.nzherald.co.nz/world/news/article.cfm?c_id=2&objectid=10560878 lulz

2. http://nfl.fanhouse.com/2009/03/09/eagles-fire-employee-after-he-calls-team-retarded-on-facebook/ Remind me never to bash yall in my facebook in case you guys secretly monitor it.

3. http://slamonline.com/online/nba/2009/03/almost-famous/ Shout out

4. http://blogs.usatoday.com/onpolitics/2009/03/meghan-mccain-c.html The Republican party...

5. http://www.chicagotribune.com/news/columnists/chi-trice-09-mar09,0,1999545.column ...is...

6.http://www.politico.com/blogs/bensmith/0309/Rush_whacks_Newt_He_wishes_they_were_running_TV_ads_against_him.html
.....slowly........

7.http://news.aol.com/political-machine/2009/03/08/f/ .....DYING!!!!!!

8. http://www.nba.com/2009/news/features/03/09/okafor.20090309/ Hells yeah! PLAYOFF TIME

9. http://www.forbes.com/2009/03/09/scarbi-klatten-bmw-markets-faces-celebrity-blackmail.html You might need to press the skip add button (top right side) but this is hilarious!Not giving anything away, but it is called "The Unlikely Gigolo"

READ THEM


That is all.

13 comments:

BETCATZ WITH A Z said...

Haysus, let this get over the 4 comment plateu. It is the high bar my last 'article' raised.

Moose said...

BET, don't worry about it, seriously. Nice links....I couldn't read them all, though.

Moose said...

Oh and BET: No Moose bashing on Facebook. I'm watching you. Always.

BET said...

Moose, dont worry i am not worried. I am actually trying to see how many of my bullshits like this it will take before people get tired and simply do not even comment.

BET said...

But "you look like this guy you never met named Moose" is a very effective dis!

BET said...

and why would i disrespect somebody who can dance so well!

http://www.youtube.com/watch?v=Opq17lX67eE

BET said...

my work here is done.

BET said...

wait!

DOUBLE THE COMMENTS AS LAST TIME


Make sure to listen to the celebration song!!

http://www.youtube.com/watch?v=QSpxzE_PA8M

Hursty said...

I had heard about the unlucky Gigalo, didn't bother to read the nba.com link cos it was about the cats and they'll never make the playoffs JKS.
Ahh, Republicans...*sigh*
Don't care much for the NFL except Ben Graham and the Jacksonville team haha.
9th btw :D

Moose said...

Yeah.....very effective dis. Tell me if you use that on anyone haha. And nice vids.

BET said...

Hursty, the Eagles thing isnt football related. The guy got fired for calling the team retarted. I thought it was funny and wrong. You should read it.

Hursty said...

I loled moderately at your link. Not as much because the man was physically disabled though.
The linked story about the UT linebacker was LOLOL though- what a moron.
What happens in Texas, um,....goes on facebook?

... said...

酒店應徵
兼差
台北酒店經紀
酒店經紀
酒店打工
酒店兼差
酒店兼職
酒店工作
酒店上班
暑假打工
酒店領檯
酒店
禮服酒店
喝酒
酒店消費
制服酒店
酒店喝酒

html hit counter
free website url submission